دانلود Smash Hit – بازی گوی فلزی اندروید


 

Smash Hit بازی وافع گرایانه ای برای سیستم عامل Android از شرکت Mediocre با حجم بسیار مناسبی است که همه بخش های آن بر اساس قوانین فیزیکی طراحی شده است. گوی فلزی خود را برای شروع بازی بردارید تا وارد اولین مرحله شوید و شانس خود را برای شکستن شیشه های ظریف و بسیار زیبا از طریق این گوی امتحان کنید و انجام این کار نهایت لذت را ببرید.

 

بازی Smash Hit تا کنون بیش از 50 میلیون بار در Googleplay دانلود شده است و در بین بهترین و در عین حال اعتیاد آورترین عناوین قرار دارد. تخریب پذیری محیط این بازی در نوع خود بی نظیر است و طبق توضیحات سازنده، بهترین فیزیک در نحوه برخورد گوی با موانع در بین بازی های موبایل به کار گرفته شده است تا به یک شبیه ساز لذت بخش و واقعی نزدیکتر شوید و هر چیزی را که مانع حرکت گوی می شود، از میان بردارید.

 

 

 

به طور کلی 50 اتاق در بازی وجود دارند که 11 طرح گرافیکی یا استایل قابل تغییر در آن ها قرار داده شده اند و کاربر قادر به انتخاب هر یک از این مراحل به صورت دلخواه می باشد. Smash Hit به هیچ وجهی از یک روند یکنواخت و خسته کننده بهره نمی برد، به طوری که در هر مرحله با موانع و شیشه های طراحی شده مختلفی مواجه خواهید شد که گذر از آن ها در سطوح بالاتر کار دشواریست و نیاز به تمرکز و سرعت عمل بسیار بالایی دارد. برای رسیدن به موفقیت در بازی Smash Hit تنها باید به هدف متمرکز شوید و به آن نگاه کنید و موانع را دست کم نگیرید، چون با کمی بی احتیاطی شکست را تجربه خواهید کرد و باید مرحله را از قسمت اول آغاز کنید. امتیازی که در هر سطح یا مرحله ای کسب می کنید، قابل اشتراک گذاری در محیط اینترنت می باشد و همین کار باعث ایجاد رقابت بین سایر افراد خواهد شد.

 

 

حجم فایل : 43.64 مگابایت

 

پیش نیاز اندروید : نسخه 2.3 یا بالاتر

 

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

تصویری از محیط بازی

 

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

لینک گوگل پلی



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: